niedziela, 8 stycznia 2012

"Zielona mila" S. King

 Autor: Stephen King
Tytuł: "Zielona mila"
Okładka: Miękka
Strony: 414
Wydawnictwo: A. Kuryłowicz

Będąc w taniej księgarni z moim facetem nabyłam tę książkę. Właściwie on stwierdził, ze muszę ją mieć bo oglądał film. Książka stała na półce kilka miesięcy bo myślałam, że jest głównie o więzieniu, klawiszach, typowa dla mężczyzn itp. Ogólnie nie dla mnie. Ale, ale myliłam się. Przeczytałam ją w 2 dni. Jest niesamowita.
Książka o  więzieniu a dokładniej o skazanych na śmierć. Poruszająca i mająca w sobie wszystko co musi mieć dobra książka.
Każdy ze skazanych jest  JAKIŚ.
Absolutnie nic Was nie znudzi.
Po przeczytaniu obejrzałam film. Poruszył mnie jeszcze bardziej. Piękna, trochę smutna historia.
Warto kupić. Warto przeczytać.

1 komentarz:

  1. "Poluję" od jakiegoś czasu na tę książkę, bo widziałam film i jest jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń