wtorek, 10 stycznia 2012

"Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet" Stieg Larsson

Autor: Stieg Larsson
Tytuł: "Mężczyźni, którzy nienawidzą kobiet"
Okładka: Miękka
Strony: 634
Wydawnictwo: Czarna Owca

 Początkowo akcja toczy się bardzo mozolnie. Ciężko mi było przebrnąć przez pierwszych 200 stron, ale później czyta się bardzo szybko.
W chwili gdy rozpoczyna się śledztwo bardzo trudno było mi odłożyć książkę. Obiecywałam sobie "Jeszcze tylko doczytam ten rozdział i idę spać", ale na końcu rozdziały znowu działo się coś przez co musiałam czytać dalej.
Jest to thriller, kryminalny, dramatyczny, a czytając i kupując myślałam, że będzie to kryminał. 
Mamy zaginioną osobę i dziennikarza którzy próbuje rozwiązać zagadkę. Co odkryje? Gdzie jest zaginiona? Jakie inne makabryczne zbrodnie są związane ze sprawą? Odpowiedzi w książce, którą ja POLECAM OGROMNIE.

2 komentarze:

  1. Uwielbiam całą trylogię, czytałam dwukrotnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i bardzo mi się podobała, chociaż minusem jest to, że akcja rozpoczyna się dopiero po ponad stu stronach. Jednak książka warta przeczytania i już nie mogę się doczekać, aż przeczytam kolejne części.

    OdpowiedzUsuń