piątek, 6 stycznia 2012

"Miasteczko Salem" S. King


Autor: Stephen King
Tytuł: "Miasteczko Salem"
Okładka: Miękka
Strony: 525
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Najlepszy horror jaki czytałam. Książka bardzo wciąga i pomimo sporej ilości stron szybko się ją czyta.Wiem, że obecnie na rynku pojawiło się sporo książek o wampirach i nawet mamy swego rodzaju modę na "wampiry". Będąc w sklepie gdy poprosiłam o dobrą książkę o wampirach Pani ułożyła wielki stos mówiąc "te sprzedają się ostatnio najbardziej"... Ja mam "Miasteczko Salem" od dawna. Czytałam już kilka razy. Pierwszy raz gdy gdy wampiry nie były jeszcze takie "na topie" i drugi po przeczytaniu kilku innych książek.
Jedno co chcę powiedzieć jako porównanie do innych książek to: horror. Nie jest to opowiastka, która kończy się milutko i toczy się spokojnie. Właśnie takie książki o wampirach czytałam ostatnio i "Miasteczko Salem" nie ma z nimi nic wspólnego.
Mocna książka dla ludzi którzy lubią mocne horrory.

Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz