piątek, 6 stycznia 2012

"Danse Macabre" S. King

Autor: Stephen King
Tytuł: "Danse Macabre"
Okładka: Twarda
Strony: 615
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Dostałam tę książkę kilka lat temu na urodziny. Początkowo bardzo byłam zdziwiona gdyż nigdy nie słyszałam o książce Kinga o takim tytule , zajrzałam do środka iiii... "co to ma być?!" pomyślałam.
Nie popieram opisywania treści w recenzji bo recenzja (dla mnie) jest dobra gdy nie zdradza zbyt dużo fabuły i co najważniejsze, nie opisuje zakończenia, ale... powiem Wam trochę o tej DZIWNEJ KSIĄŻCE.
King opisuje w niej horrory które przypadły mu do gustu lub nie. Filmy i książki. Pisze swoim cudownym stylem. Wyraża swoje opinie, czasem opowie coś z życia.
Na końcu macie dokładny spis o jakich horrorach była mowa uwzględniając podział na filmy i książki.
Jak dla mnie ?
Fajna.
Jako fanka Kinga musiałam mieć w swojej kolekcji ;)
A. Jeszcze coś. Super pomysł z tym dodatkiem, spisem jakie horrory były poruszane i na której stronie. Czytacie lub oglądacie jakiś horror i myślicie "ciekawe jaka jest opinia Kinga", patrzycie w spisie i już macie opinie mistrza.
REWELACJA.

2 komentarze:

  1. O, ja tez o niej nigdy nie słyszałam.
    Zainteresowałaś mnie ją, musi być fajna.

    Bardzo ładny zbiór książek we wcześniejszej notce :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nowy blog tematyczny widzę;) gratuluję i życzę wytrwałości, duże czasu i wielu pomysłów, zapraszam do mnie www.voyageaveclivre.blogspot.com ja też niedługo siedzę w tym, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń